"רוצים לראות מופתים? לימוד הרמב"ם היומי זאת ההזדמנות"

חיה ספיר No Comments on "רוצים לראות מופתים? לימוד הרמב"ם היומי זאת ההזדמנות"

מידי שבוע משוחחת מירי שניאורסון בתכנית "עניין משפחתי" עם הרבנית מינדי שמרלינג על פרשת השבוע ועל האירועים של סדר היום. "חג הפסח נותן לנו את הכוחות לצאת ממצרים, לצאת מהמיצרים – יוצאים ממנו לגאולה, וקריעת ים סוף שקורעת את המחשבות לפי מה שאמר בעל ה'צמח צדק". וגם מה היה לרבנית שמרלינג לומר על תחילת לימוד הרמב"ם היומי | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מידי יום שלישי בשבוע משוחחת מירי שניאורסון בתכנית "עניין משפחתי" עם הרבנית מינדי שמרלינג, מנהלת מדרשת בית שושנה בתל אביב, שמדברת על פרשת השבוע ועל העניינים שעל סדר היום.

"למרות שכבר ראש חודש אייר, אני רוצה לדבר על חג הפסח ממנו אנחנו יוצאים, נותן לנו את הכוחות לצאת ממצרים, לצאת מהמיצרים – יוצאים ממנו לגאולה, וקריעת ים סוף שקורעת את המחשבות לפי מה שאמר בעל ה'צמח צדק"

"בפרשת השבוע מדברים על דיבור לא טוב, ומה שהוא יכול לגרום לנו. זה מראה לנו מה דיבור טוב יכול להביא, כיצד בדברינו נביא את הגאלה. למרות שפרשת מצורע נראית רחוקה מגאולה, אבל כשהייתה צרעת. בבתים היו פורצים את הקירות ומגלים את הטוב – את המטמונים. הרבי מליובוויטש מלמד שלימוד פרשת תזריע צריך לבוא מתוך הגאולה – חיבור הפרשיות יחד מביא אותנו לאיחוד" אמרה.

האזינו:



0 תגובות